GFT vuilnisbak

Hoe wordt ik klant?
Om klant te worden gaat u rechtsonder naar de button Sluit nu een abonnementen af. Daar kunt u het formulier invullen. Wij nemen daarna contact met u op.  

Mijn container is niet gewassen, wat nu?
Misschien was de containersniet helemaal leeg, dit kan een reden voor ons zijn om de container niet te reinigen. Echter kunnen wij de container natuurlijk ook een keer zijn vergeten. Neemt u in ieder geval op met onze administratie. Dit moet dezelfde dag voor 20:00 uur gebeuren. Anders vervalt de reinigingsbeurt.

Wat te doen als ik geen sticker heb?
Als u geen sticker hebt ontvangen of bent kwijtgeraakt, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact op met onze administratie. Vervolgens zullen wij ervoor zorgen dat u weer een nieuwe sticker ontvangt.

Wat te doen bij vorst?
Als het vriest, kunnen wij de container niet reinigen. Dit komt doordat onze wassystemen beschikken over heet water. Wij laten bij elke reinigingsbeurt iets restwater achter. Als dit opvriest zijn de gevolgen niet te overzien. Omtrent deze reden laten wij de routes dan vervallen. Echter deze worden op een later tijdstip ingehaald.